Apr 28, 2011

today......

hari ni aku dah dapat sikit sebnyak info ape yg perlu buat untuk prktikum nanti lpas dah jmpe dgn penyelia laporan..nampak gmbaran untuk buat repport ..cuma skrg tgh fikir2 nk tumpu pd kes ape yg bnyk mklumat n senang ..yg tkutnya cne nk buat rancangan tindakan bg kes tu hope dpat idea nanti...now kena focus on final exam first...insyaallah i will do it the best ...
ermm kesempatan  ni nak ucap thnks pd seme kwn2 aku yg selalu ada time aku de masalah..dorg makin dekat aku di saat2 aku camni ..thnks a lot..korg selalu luangkan masa dgr cter sy, temankn sy bila sy sdih, bila sunyi, terharu sgt walaupun aku xleh pulih semuanya tp korg bt aku fikir bnyak benda..u all always care about me, give me good advice walaupun xsemua aku ikut..maaf tau ..u all tau kan bila sy serabut sy jd cne so terpksa buat..
sy rs bersalah pun ada tp ni je sy dapat buat lgipun dulu de org suh sy pentingkan diri sy jer jgn ambik tahu sal dia bila sy penting diri inilah jd..but my friend always zaps me from behind kan....walaupun korg serba salah..sy athu dgn tindakan sy ni akan buat org benci sy selama2 nya tp biarlah sy xnk sy terganggu skrg sy xtahn..sy xleh nk fokus pd stdy...i will miss u all after leave from UUM..sy akn dgr ckp korg xkn ingt n peduli lg pd org yg xingt sy n buat sy derita camtu sekali...

No comments:

Post a Comment