Apr 27, 2011

kau nak sgt dia kan ko pergilah...kau p merayu kat dia tuhh...ingt aku heran, aku nk tgok jer sejauh mana..kalau betul kata2 aku ko ptut malu dgn aku lepas ni...aku akan gelak jer kat belakang..but lau x btul boleh abaikan itu semua..kau nk sgt tgok diri aku sebenar kan or nk aku xjd diri aku pun boleh...but aku buat ape yg aku ckp xmacam sesetengah org pandai cakp jer tp hampehhhh....tu lah harapkn mulut jer...aku mengaku silap aku, kau xpayahlah mengaku silap kau atau ape2 kau kan semuanya baik selama ni..everything perfect kot...teruskanlah dgn cara kau yg macam tu...buatlah seberapa ramai lagi menderita sbb kau..mybe bila kau dah puas baru kau akan merasa erti sebuah perhubungan yg sebenar..so sekarang enjoylah puas2 dulu..mulut aku kalu dah marah mmglah aku ni xpndai nak pura-pura kalu pura2 pun last2 orang dapat tahu kan buat malu jugak...kau jgn cari kau lagi lepas ni even sebagai kwn sekali pun..selama ni aku boleh anggp kau sebagai kwn tp ape kau buat pada aku xhbis2 menyakitkan hati aku..jnji lah knon xde makne...ko ingt aku ni akan berharap lagi ke lepas kau dah buat tu smua ..elok jugak kau buat mcm tu sbb kau mmg xnk bg aku berharap pun kan...aku anggp xpernah kenal kau selagi kau dengan manusia tuhhh..kalau aku dah xsuka sampai bila2 aku xkan suka...kalau kau susah suatu masa nanti barulah kau boleh cari aku.aku still akan tolong jugak walaupun org xperlukan aku sekarg....teruskan dengan ego kau..teruskan lah sikap kau yg sentiasa nak dipujuk dan org yg mengalah dengan kau...aku rs aku ni banyak sabar jugak kalau org lain yg btul2 kenal kau n fhm kau xkan nya dia nk sabar lagi...kalau kau xpercaya tgoklah n cubalah...

No comments:

Post a Comment