Apr 27, 2011

tiba2 suasana mauamalat ni jd sunyi..dah ramai ambik kesempatan untuk blik kg..bestyer.Leya dh blik kg..rumet dia pun dah p Langkawi......aku tiba2 jugak rs lain macam..sunyi, sdih, dan kerinduan yg amat sgt pd org yg jauh (my fmly) dan pada org yg mungkin xpernah merindui aku lagi..ermm nasib lah kan...tolonglah jgn bagi aku gangguan lagi..xtahan sgt ..aku nak concerntrate pd stdy lak ni...xnk dgr apa2 lagi...plezz..jauhkan semua perasaan ini dr aku..dah mkin bnyk tekanan aku rs tmbh2 lak untuk prktikal nanti..masih kekaburan lgi..aku percaya dan akan sabar bahawa aku akan dapat sinar kebahagiaan nanti..dan aku nak org yg pernah buat aku menderita akan mengakui apa yg dia lakukan nanti...
mlm ni start buat nota ckit tapi tiba2 mood dikacau oleh sesuatu yg kurang mnyenangkan...Ya Allah kenapa satu2 aku tahu..penatnya..skit ye hati ini..hilang terus nk stdy bila aku boleh tenang ni....knp lah manusia tu sanggup bt aku camni sekali ....apa salah aku..

No comments:

Post a Comment