Apr 20, 2011

about fb...

dah bosan lak rs gan fb ni..keje aku asyik duk mengelike status gan gmbr org je hahaha...xtau tau nk wakpe..tp skrg dah bosan gak..dah kurangkn tu semua..hahaha benci jugak pasal fb ni jugak bnyk masalh timbul..punca pergaduhan lah mcm2 lg..skrg ni mls sgt dah nk lyn just bukak2 camtu jer..n skrg sibuk duk remove org jer especially boyz yg chat jer aku remove mls nk lyn yg xknl..mympah jer..aku pun dah lpe bila mase aku add or approve dorg2 tu.buat menyemak jer..lau knl2 xpelah jugak..so skrg keje remove jer..yg org xsuka kita gnggu2 dia kat fb pun leh lah u diremovekan..xnk bg ganggu sgt kan...hahahaha..but kelakar gak lau ingt sal chat2 ni..dr hr tu ramai plak junior2 laki sekolah dulu sibuk nk chat gan aku..ermmm pastu duk puji2 jer..aku awl2 ahh bhasakan akak.haha..lawak ah dorg ingt aku ni baye2 dorg pe nk usya2..but lyn jap boleh ahh ksian budak2 kan..nanti nangis plak..hahhaa...lagipun aku ni bukan suka chat2 ni buang mase jer..time2 tension or boring lyn ahhh.lau x.mls nk lyn...

No comments:

Post a Comment