May 14, 2011

fuhh akhirnya masa yg ditunggu2 ....dapat release kpenatan dalam satu minggu ni....only one more paper ....rehat & masa untuk stdy yg panjang....syukur sngt2 selama time2 exam ni aku rasa tenang sgt n mudah tuk stdy walaupun de masalah sebelum ni...thnks to Allah.....ermmm xsabar rasa nk tinggalkan tempat ni..dah meluat sgt dgn manusia2 kat sini..huhu...nk blik skrg jugakkk....wait for 25 Mei.....cukuplah apa yg aku rs kat sini..skit sgt hati...time kasih kpd manusia2 yg berjaya buat aku skit hati, sdih dan kecewa...hope ni ujian terakhir untuk dalam benda2 camni..xsanggup dah...be single is the best.....jgn sesiapa ganggu hidup aku lagi..suka hati aku nk buat ape pun tu hidup aku,,nak kutuk nk marah org ker n nk sibuk hal org ker..,,,,ader aku kisah semua aku yg tanggung so jgn menyibukkk...

No comments:

Post a Comment