May 18, 2011

1.28 am...wednesday

sekarang ni walaupun banyak benda pahit yg dtg menguji aku tetap kne tabah dan xboleh sesekali menyesal dgn apa yg aku dah buat, bila buat sesuatu decision tanpa fikir panjang inilah risikonya..memg salah diri sendiri terlampau bodoh sangat, terlampau meletakkan kpercayaan kpd org, terlampau yakin, fuhhh serik2 ..hope lepas ni aku akan buat keptusan dgn lbih terancang dan perlu nilai dan analisis semua dulu bru boleh buat keputusan...tapi xfahamdgn keadaan ni..aku nak cari jugak realiti yg sebenar apa yg xkena, apa masalah dia, apa punca semua ni...pelik sangat2..sbb first time aku alami dan terdedah dgn manusia2 seperti itu...kenapa lain sgt..betul ker apa yg mereka2 ckp tentang dia., aku xkenal dia ker sebelum ni...pdahal bukan sehari aku kenal dia...or dia lying me...ermmm but ini ke hakikatnya yg aku kne terima dan anggp benda tu semua betul...

No comments:

Post a Comment