Apr 20, 2011

petang td kwn aku datang bilik..mengadu about something..pblem dia lebih kurang pblem aku jgak..hahahha..tp tiba2 jer dia nangis.apa lagi aku nangis sekali ahhh...aku ni mmg pntg org nngis dpn aku mesti nk join skli..hahaha..tmbh2 lak de mslh jugak..tp cter sal nangis ni..aku pling xboleh lau mak aku nangis, mesti aku nangis sekali..ermm aku ni xleh kot nak intervensi org t klien nangis aku nangis jugak cne tu..hahaha...maaflah kat kwn aku td tu msti buat dia tmbh sdih..huhu..tp kita sama2 fhm kan..kita hadapi sama2 lah yer..org yg benar akan sentiasa benar n yg salah tu mybe onetime dia akan rs n sdr jugak..so kita sbr dan wait jer..what happen after this..believe me my friend..remember our promise k life without (....)..n we should be strong & try do something difficult for us..

No comments:

Post a Comment