Apr 22, 2011

menghitung hari untuk tinggalkan tempat yg penuh dgn kenangan pahit ni...huhu...lmbt betul..xsuka sgt2 dah..xhbis2 buat aku sakit hati, rs nk blik xnk dtg2 sampai bila2 dh..final pun asal lah lmbt sgt..nk kne duk lbih sebulan lg kat sini..nk kne jmpe lagi dgn org2 yg aku xnk jmpe n yg mereka2 xnk jmpe aku..yg mybe nk aku xde terus kat sini spy mereka2 tu rs bebas untuk bt ape yg mereka2 suka..mcmlah aku ni nk kwl mereka2 sgt..buat jelah ape yg mereka2 nak buat do i care ker..??lau mereka2 anggp aku xde kaitan dgn mereka2 xperlu nak risau pun..kecuali mereka2 tu rs ada kaitan lagi..so its up to them..aku pun xpksa mereka2 tu pun...hope mereka2 tu akan hepy dgn ape yg aku buat untuk dia, dan dia bbs dr aku skrg, xde org nk skitkan hati dia or kacau hidup dia dan mereka2 yg lain jugak...hope dia xsalhkan aku lg sbb aku bt ni semua untuk dia walaupun aku xnk bt camni...hope mereka2 tu faham..anggplah ni scrifice aku sepanjg perkenalan dgn mereka2 yg berkenaan...ni je yg sy dapat buat utk bahagiakan mereka2 itu...

No comments:

Post a Comment