May 5, 2011

back from hometown~~~~~

huhu blik2 kg jer dpat tau something...ksian my mom but nsb baik dah setle & nanti mybe xrisau sgt coz my Adeq stay kat kg blik..terpksa kot..huhu..n aku pun start from june dh duk kg gk..erm ok lah lagipun dh dapat  katil br n heater lg kat umah mcm tau2 aku nk duk umah ... xde ah susah nk bgun n mandi pg2 lagi nanti..hahha...rasa cam tenang sikit bila duk kat kg..now xde lg yg buat aku serabut....untuk stakat ni lah..hope akan berterusan....nk focus for exam...hope aku n kwn2 dapat buat yg terbaik utk last semester ni....walaupun bnyk dugaan yg kami hadapi insyaallah kne kuatkan semangat & hope semua ni akan tamat..........mybe mereka yg gembira diatas kesedihan dan penderitaan org lain akan terus kekal dan diredhai Allah lah..mybe ada hikmah di sebalik ape yg korg buat.....mybe ini semua berpunca drp aku jgk..but..jgn lah kt bersenang lenang sgt bila dah buat sesuatu..fikir2kan lah insan lain juga...maaf kalau apa yg aku buat melampaui batas but itu jer cr yg aku boleh buat utk puaskan hati..penat sgt asyik aku jer yg terkena..cam bodoh sgt aku ni....semua yg aku buat sebelum ni slh ker sampai org nk buat aku sampai camni sekali...n skrg org dh nilai buruk pd aku..xkisahlah aku berubah pun sbb keadaan mendesak..org pun jauh berubah kan..xheran lah kn...nak kata apa pun kata lah....tp tgok lah diri kita jugak...aku ckp org mmg aku thu aku sape mmg xkate aku baik pun..byk kelemahan lau x org xkn buat aku mcm tu..

No comments:

Post a Comment