Apr 5, 2011

Maafkan saya

ermmm xtaulah silap aku lagi ker..maaflah lah lau ada silap lg...but aku nk setlekan cara baik semua ni..xnk dah mmg xtahan dah dgn semua ni.cukuplah stkat ni...nk baik2 dah gan seme org...aku akn hrmat org slagi org tu hormat aku...apa patut sy buat lagi..baru nak rs something tp mcm xsdp hati plak mcm ni..nak buat apa lagi ni..cukuplah org dah xsuke aku sbb perangai aku ni...perlu jadi matang mulai hari ni..xboleh ikutkan perasaan sgt lau sampai bila2 org xsuka..erm nape lah Yusmiza perangai kamu ni sampai sorg2 xsuka kamu...ubahlah sikit kalu nak org syg & suka kamu lagi..jgn buat sampai ada lagi org akan ckp dah xde apa2 perasaan pada kamu...buat masa skrg n tahun2 akan dtg kne belajar hidup sndiri jugak jgn bergantung pd sokongan org lg..bila sokongan tu dah xde susah nanti...ingt tu..

No comments:

Post a Comment