Apr 4, 2011

2.15 am..

nape blum rs mengantuk ni..agaknye sbb minum air kopi n dah tdor td kot..ermmmmcm2 hal berlaku mlm ni...Hani ckp aku giler n muke cam ape enth..pastu tibe2 lak nangis..entah pape lah aku ni..xhbis2 pikir masalah..mmg rase giler tul mlm ni...n tibe2 lak duk smbng gn lia smpai xsdr dah kul 2..then ada plak someone call ingt sape rupanya bf my friend call sbb nk tye sal gf dia katenya risau..selidik2 punye slidik gf dia merajuk gan dia, dia jer xtau..nasib gak xsuh aku yg p pujuk ..masalah aku pun xtle nak setle mslh org ....nonsence lah kan..tp bgslah de bf yg prihatin camtu..aku pun xpnh org bt camtu..hope korg setle leklok lah..berbalik lak pd aku..aku rs len macam sgt lps bgun tidur td..xsdp hati, rs lagi apa yg berlaku...xmaulah camni lg yusmiza..

No comments:

Post a Comment