Apr 17, 2011

bad day

hari ni bgun2 semangat nak p kelas dah dihalang oleh something yg aku paling xsuka aku betul2 xfhm..terus aku xboleh nak masuk kelas...sia2 n bodoh betul rs..aku tau aku salah faham..then aku boleh terima..tp balik2 jer aku ada perasan something yg xkna lagi..sekali lagi mood aku hilang..ni bukan fikiran mengaru2 semata2 tapi soal hati dan perasaan...knp nak buat macam tu..senang2 xpyh ada terus kan...patah tumbuh hilang berganti...cam apa entah..hari ni sekali lagi selera mkn aku hilang..jimat duit jugk camni xde xyah beli makanan ..hahhahaha..nasib semalam mkn dah mcam ape smpai xlrt..tu tnda hari ini nk xde selera kot..dah lah nk amik duit xleh..asal lah atm buat hal xleh detect kad atm BSN lak..amenda lah dah lah tgh terdesak td..mtk2 esok leh pkai..erm pastu nasib gak dlm BNk Islam punye de lagi duit..xthnye nk amik 50 xleh tgok2 xcukup..nsib boleh amik gak 40 hinggit hahha...dugaan btul hari ni...
hari ni jugak aku dh buat satu keputusan dan nekad dgn keputusan tu..berilah aku kekuatan u teruskan dgn keputusan tu..xnk tunjuk aku lemah lagi pd mata org..walaupun aku xyakin tp aku terpksa buat juga untuk kebaikan org lain jugak...hopefully aku dpt harungi dugaan lps ni..

No comments:

Post a Comment