Apr 8, 2011

ala sedihnya blog ni dah xcantik pun..hahhaha..rs cam dah mls pun nak lyn blog ni...apa plak nak bt lepas ni yerr...fb pun dah xbest lngsg xde ape2 pun..nk buat sesuatu yg baru lah..tapi apa ye utk hilangkan stress lagi..mybe lyn perasaan, ckp sorg2, hahahah t mesti org ckp aku makin giler plakk...
..tibe2 jugak teringat sal ex p.we aku dulu de call aku hari tu n tibe2 je buat baik..padahal sebelum ni kutuk2 aku, hina aku, cter bukan2 sal aku kat gf dia, tipu aku, xnk gaku de m.we masa couple gan aku...poyo jer macamlah aku syg sgt kat dia p.we aku skrg jauh lbh baik dr dia kot..dulu aku cume marah dia sbb tipu aku..pntglah org tipu2 boleh terima kot lau org bg alasan nak tinggalkan aku sbb de org lain drp berdolak dalih bnda lain yg direka2......but syukurlah Allah dah tunjukkan sape yg sebenarnya salah n dia pun sanggup mintak maaf dan mengaku semuanya pd aku.tp dia cam de masalah dgn m.we dia tu..biasalah manusia bila dah terkena kat diri sendiri br nak tau apa org rasa..but aku maafkan dia n dah lama pun lupakan perkara tu sbb dah lame sgt bertahun2 kot..tp nak btnya dia rasa berslah tu baru nak mtk maaf...sy doakan jugak dia bahagia dgn org tersayang,.sy lega sbb sbnrnya ternyata mmg sy xsilap spt yg dia kutuk2 dulu..sbb mmg dia yg salah pun cume xnk mgaku...moralnya jgnlah buat something u kebaikan dr sendiri jer..pikirlah kslpn dr sendiri jgk ni pesanan u aku jugak..semua org ckp aku ni cpat mrh cepat melenting tp dorg ckp gak aku cpt ok blik mmg pun aku mrh kejap jer tp kdng2 berbisa, aku pun cpt maafkan org...tu sampai de org suke buli2 n main2kan aku jugak walaupun mcm ni...org yg betul2 fhm aku akan terima keadaan aku tp org yg xbtul2 fhm mmg dia xkn boleh terima n fhm n anggp aku ni macam tu sampai bila2....thnks u kwn2 sy n sentiasa sdpkan ht sy...hhahahahaha...entah ape2 aku mengarut petang2 ni..

No comments:

Post a Comment