Aug 2, 2010

tentang hati

selalunya hati kita sangat jujur...kenapa aku perlu mempunyai perasaan ini..amat menyiksakan, memedihkan bila kita rindukan seseorg x kiralah siapa org tu pun.. tp yg pasti anak2 buah yg comel, mak, ayah & adik beradik..mereka mengingatkan aku semua kenangan pahit manis bersma...tp sekarang perasaan ini juga rindukan seseorg yg belum pasti merindui aku juga..tp aku xpnh putus asa untuk melawan perasaan ini, someone yg sgt special bg aku..(TA)....he is a good person for me..aku just hrp dia xpnh lupekan aku as friend n wish him hepy always..

Tentang perasaan ku lagi mengenai TF yang entah kenapa dia seolah-olah tdak pernah kenal aku padahal kami pnh knl n be friend.apa dosa aku padanya selama ni..manusia2..

1 comment:

  1. susah untuk melupakan seseorng yang pernah kita sayang...

    ReplyDelete