Jul 13, 2011

lovee july

satu benda yg paling buat aku bahagia..dah lame xrs macam ni sebelum ini....tp btul ke ape yg aku buat ni..sabtu hari ni masuk bengkel kereta n motor 6 jam...so after this just tunggu lesen L untuk belajar drive (xsbar..senyum sipu2)...bulan ni jugak genap sebulan aku prktikal kat PKMD Setiu, ermmm setakat ni not bad lah..seme ok..n bnyk yg dpat blaja...tp tgok kwn2 kat tmpat lain cam sibuk jekk n cam best jugak..ape2 pun pglaman masing2 lain tmpat lain yg kita dpt belajar..aku doakan aku n kwn2 seperjuangan (students of social work management) berjaya menjalani prktikal dgn lncar tnpa masalah dan dapat buat report kerja kes yg daa best..to my Fren Leya yg dkt PDK Rawang tu sabar yer melayan golongan istimewa tu..n to Hani yg dkt Belia tuhh jgn asyik melepak jer tau..to Yana kat Pejabat Agama ..hati2 p buat operasi mencegah yer...xlupa kat Nadia kat Hospital tuhhh jgn duk tackle2 doktor jer buat keje..

No comments:

Post a Comment